loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ احمد سلو میمیرم,    اهنگ بی کلام احمد سلو میمیرم,    دانلود اهنگ بی کلام میمیرم احمد سلو,    احمد سلو میمیرم 2,  &nb

حسین بازدید : 25 یکشنبه 25 اسفند 1398




,    متن اهنگ احمد سلو میمیرم
,    اهنگ بی کلام احمد سلو میمیرم
,    دانلود اهنگ بی کلام میمیرم احمد سلو
,    احمد سلو میمیرم 2
,    دانلود بیت اهنگ میمیرم از احمد سلو
,    دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام آغوش
,    دانلود اهنگ من بدون چشات میمیرم برگرد
,    اهنگ میمیرم احمد سلو
,    دانلود آهنگ گریه کردم احمد سلو
,    متن آهنگ

متن آهنگ  میمیرم از احمد سلو

تو دستات سرده با دستام نگاهت قهره با چشمام

تو میری با یکی دیگه شاید این آخر کاره

این آخر کاره

با اینکه عشقمو دیدی بازم از زندگیم میری

تو دستاتو تکون میدی شاید این آخر کاره

این آخر کاره

من بدون نگات

بدون چشات میمیرم

bedon cheshat mimiram

برگرد ، برگرد

bargard bargard 

ترانه آهنگ  میمیرم از احمد سلو

تو دستاتو تکون میدی شاید این آخر کاره

این آخر کاره

من بدون نگات

بدون چشات میمیرم

bedon cheshat mimiram

برگرد ، برگرد

bargard bargard 







برچسب ها متن اهنگ احمد سلو میمیرم اهنگ بی کلام احمد سلو میمیرم دانلود اهنگ بی کلام میمیرم احمد سلو احمد سلو میمیرم 2 دانلود بیت اهنگ میمیرم از احمد سلو دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام آغوش دانلود اهنگ من بدون چشات میمیرم برگرد اهنگ میمیرم احمد سلو دانلود آهنگ گریه کردم احمد سلو متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو