loading...

موزیک باحال درخواستی

ای دل من چرا صدات در نمیاداین همه آزارت میدن چرا صدات در نمیادهر کی از راه میرسه یه زخمی به تو میزنهچرا هیچی نمیگی چرا صدات در نمیادآروم بگیر دل بی طاقت دیوونم نکن دل بی طاقتآتیشم نزن دل بی طاقت

حسین بازدید : 31 یکشنبه 24 فروردین 1399


ای دل من چرا صدات در نمیاد

این همه آزارت میدن چرا صدات در نمیاد

هر کی از راه میرسه یه زخمی به تو میزنه

چرا هیچی نمیگی چرا صدات در نمیاد

آروم بگیر دل بی طاقت دیوونم نکن دل بی طاقت

آتیشم نزن دل بی طاقت فراموشش کن دل بی طاقت

نفرین نمیکنم تورو هرجا میخوای بری برو

نگو قسمت نبوده خودت نخواستی برو

هر جا میخوای تو برو دیگه دل تو رو نمیخواد

متن آهنگ دل بی طاقت

این عشق تو مرده این دلم تو رو نمیخواد

آهنگ ای دل من از آرش یوسفیان

ای دل من دیگه بسه از عاشقی شدم خسته

نمیخوام که عاشق باشی دیگه بسه دیگه بسه

تو این روزا دوره زمونه دیگه هیچکس عاشق نمیمونه

تو عاشق شی دل میسوزی چند بار سوختی دیگه بسه

نمیخوام که عاشق باشی دیگه بسه دیگه بسه

تو این روزا دوره زمونه دیگه هیچکس عاشق نمیمونه

تو عاشق شی دل میسوزی چند بار سوختی دیگه بسه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو