loading...

موزیک باحال درخواستی

  من به دنیای تو وابسته شدم حس وابستگیه عاشق و درد پی یک معجزه بودم تو خودم خنده های تو برام معجزه کرد قبل تو با خودمم بد بودم دور کردی منو از اون آدم چی بهم میرسه از قلب تو که پیش تو عاطفه دارم

حسین بازدید : 31 دوشنبه 25 فروردین 1399


 

من به دنیای تو وابسته شدم حس وابستگیه عاشق و درد

پی یک معجزه بودم تو خودم خنده های تو برام معجزه کرد

قبل تو با خودمم بد بودم دور کردی منو از اون آدم

چی بهم میرسه از قلب تو که پیش تو عاطفه دارم به خودم

به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته


تو نگاهت یه حادثه بود توی چشم زمین و زمان

تو یه چیزی تو جاذبته که به شازت برقصه جهان

منو عادت بده به خودت که بترک خودم برسم

تو رو باید بفهمه دلم که به ترک خودم برسم

به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته

به کسی که دنیاشی بی تفاوتم باشی عاشق همین بی تفاوتیته







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو