loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ اشکان خطیبی و دوستان,    موزیک ویدئو اشکان خطیبی,    متن آهنگ اشکان خطیبی در خندوانه,    متن موزیک ویدیو اشکان خطیبی, &nb

حسین بازدید : 33 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,    متن آهنگ اشکان خطیبی و دوستان
,    موزیک ویدئو اشکان خطیبی
,    متن آهنگ اشکان خطیبی در خندوانه
,    متن موزیک ویدیو اشکان خطیبی
,    تمام آهنگ های اشکان خطیبی
,    آپارات اشکان خطیبی
,    آهنگ اشکان خطیبی بخند
,    متن آهنگ های اشکان قدیمی
,    آهنگ اشکان خطیبی تو طول روز
,    متن آهنگ اشکان خطیبی نه هیچی تموم نیست
,    آهنگ اشکان خطیبی و همسرش
,    متن تمام آهنگ های اشکان سالار
,    همسر اشکان خطیبی
,    متن اهنگ


توو طول روز توو دل شب قدم به قدم
با حال بد یا حال خوب رو به شمال و جنوب

با پای لخت رو زمین سفت دندونام به هم چفت
با مشت گره کرده میکنم غم هارو خفت

گرد راه هر کی رسید تک به تک بالامو چید
ولی باز پر در آوردم نوبت منم رسید

حالا که پرواز مال منه آواز مال منه
حالا که هر چی صحنه و نقش منه صدام میزنه

تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن

تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن


تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن

تو هم دستتو بده من بده من
ما صد تا روحیم توو یه تن توو یه تن

**








برچسب ها متن آهنگ اشکان خطیبی و دوستان موزیک ویدئو اشکان خطیبی متن آهنگ اشکان خطیبی در خندوانه متن موزیک ویدیو اشکان خطیبی تمام آهنگ های اشکان خطیبی آپارات اشکان خطیبی آهنگ اشکان خطیبی بخند متن آهنگ های اشکان قدیمی آهنگ اشکان خطیبی تو طول روز متن آهنگ اشکان خطیبی نه هیچی تموم نیست آهنگ اشکان خطیبی و همسرش متن تمام آهنگ های اشکان سالار همسر اشکان خطیبی متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو