loading...

موزیک باحال درخواستی

لیلی نکن لِی لِی رو دل دیوونه ی من لیلی بیا تیرست بی تو لَیالی من لیلی چو لاله سوختم از جور و جفایت لیلی تو لبخند و بردی از رو لبای من از رو لبای من لیلی لیلاااا لا لا لیلا لیلی لی لی لیلی لیلا ل

حسین بازدید : 31 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

لیلی نکن لِی لِی رو دل دیوونه ی من
لیلی بیا تیرست بی تو لَیالی من

لیلی چو لاله سوختم از جور و جفایت
لیلی تو لبخند و بردی از رو لبای من از رو لبای من

لیلی لیلاااا لا لا لیلا لیلی لی لی
لیلی لیلا لا لا لا لا لا

لیلی لیلاااا لا لا لیلا لیلی لی لی
لیلی لیلا لا لا لا لا لا

مرا پر از رنج مکن این آتشو سرد مکن
بر صورت من گرفته بارانِ شدید
با سیل نبودنت مرا غرق مکن

من خود پر درد و اضطراب و خواهشم
تو هم سنگ مینداز و لِی لِی مکن

تکست آهنگ لیلی فرزین آفر

لیلی نکن لِی لِی رو دل دیوونه ی من

لیلی بیا تیرست بی تو لَیالی من

لیلی چو لاله سوختم از جور و جفایت
لیلی تو لبخند و بردی از رو لبای من از رو لبای من

لیلی لیلاااا لا لا لیلا لیلی لی لی
لیلی لیلا لا لا لا لا لا

لیلی لیلاااا لا لا لیلا لیلی لی لی
لیلی لیلا لا لا لا لا لا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو