loading...

موزیک باحال درخواستی

امان هی امان هی جان برار امان هی من ته غم خار امان هی بشن ساقی پیک مه مست هاکنم تی کوچه سر من بیجا بحث هاکنم بشن ساقی پیک مه مست هاکنم تی کوچه سر من بیجا بحث هاکنم زنگ بزنی شهر کلانتر بیه دباره

حسین بازدید : 251 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399

امان هی امان هی جان برار امان هی

من ته غم خار امان هی

بشن ساقی پیک مه مست هاکنم

تی کوچه سر من بیجا بحث هاکنم

بشن ساقی پیک مه مست هاکنم

تی کوچه سر من بیجا بحث هاکنم

زنگ بزنی شهر کلانتر بیه

دباره دکرتمه دردسر بیه

دباره دکرتمه دردسر بیه

کل ایرون مسه چو دار بیارن

کرد و بلوچ از زاهدان بیارن

تنه محل تنه خاندان بیارن

تعبیدی از مازندران بیارن


تعبیدی از مازندران بیارن

منی ساده وچه چی یاغی ویمه

کا مازندرون ساقی ویمه

مگه دلبر تیمه تاغی نیمه

مغرور ترین فرد آبادی بیمه

مغرور ترین فرد آبادی بیمه

کل ایرون مسه چو دار بیارن

کرد و بلوچ از زاهدان بیارن

تنه محل تنه خاندان بیارن

تعبیدی از مازندران بیارن

تعبیدی از مازندران بیارن

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ بشن ساقی پیک مه مست هاکنم از احمد نیکزاد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو