loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ ابراهیم تاتلیس yalan,    اهنگ ابراهیم تاتلیس بیر قیز سودیم ادی دریا,    متن آهنگ یالانمیش از ابراهیم تاتلیس,    متن آهنگ سویلی

حسین بازدید : 3575 شنبه 03 خرداد 1399


,    متن آهنگ ابراهیم تاتلیس yalan
,    اهنگ ابراهیم تاتلیس بیر قیز سودیم ادی دریا
,    متن آهنگ یالانمیش از ابراهیم تاتلیس
,    متن آهنگ سویلیم می ابراهیم تاتلیس
,    متن اهنگ اسمر از ابراهیم تاتلیس
,    متن آهنگ توبه لر ابراهیم تاتلیس
,    متن اهنگ دلالم ابراهیم تاتلیس
,    متن اهنگ ابراهیم تاتلیس یار دیلینه
,    متن اهنگ دون دون ابراهیم تاتلیس
,    متن آهنگ های تصویری قدیمی ابراهيم تاتليس
,    آهنگ عربی ابراهیم تاتلیس
,    متن آهنگ چوخ سیزده آزی بنده از ابراهیم تاتلیس
,    متن آهنگ این صدای منه ابراهیم تاتلیس
,    متن آهنگ

به همراه متن و ترجمه فارسی این آهنگ ترکی غمگین :

ترجمه از نینا | کاربر سایتـــ ناکامان
Gul yuzlum,melek soylum
گلرخم،فرشته ی با نجابت من
Ince bel,selvi boylum …
کمر باریک سرو بلند بالای من
Daryada kaybolmusum
در دریا گم شده ام(ناپدید)
Bul beni guzel huylum
پیدا کن مرا خیال زیبای من

Suya hasret toprak gibi
مانند حسرت زمین(خشکی)برای اب
Yere dusan yaprak gibi
مانند برگهای افتاده بر زمین
Mecnunun leylasi gibi
مانند لیلای مجنون
Keremin aslisi gibi
مانند آسلیِ کرم
Sevenin sevdasi gibi
مانند سودای دوست داشتن تو
Bende yanmisim
من می سوزم
Sevdalanmisim
عاشق شده ام
Yagmur ciselerken gel
باران نرم(نم نم) می بارد بیا
Sana bekler bu gonlum
دلم انتطار تو را می کشد
Bulutlar aglarken gel
ابرها گریه می کنند بیا
Sana islak bu gonlum
دلم بخاطر تو خیس شده
Geceler olmadan gel
شبها نمیگذره بیا(شایدم منظورش اینه هنوز شب نشده بیا)
Sensiz yatmadan gonlum
دلم بدون تو نمیخوابه(خوابش نمیبره)

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ ابراهیم تاتلیس yalan اهنگ ابراهیم تاتلیس بیر قیز سودیم ادی دریا متن آهنگ یالانمیش از ابراهیم تاتلیس متن آهنگ سویلیم می ابراهیم تاتلیس متن اهنگ اسمر از ابراهیم تاتلیس متن آهنگ توبه لر ابراهیم تاتلیس متن اهنگ دلالم ابراهیم تاتلیس متن اهنگ ابراهیم تاتلیس یار دیلینه متن اهنگ دون دون ابراهیم تاتلیس متن آهنگ های تصویری قدیمی ابراهيم تاتليس آهنگ عربی ابراهیم تاتلیس متن آهنگ چوخ سیزده آزی بنده از ابراهیم تاتلیس متن آهنگ این صدای منه ابراهیم تاتلیس متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو