loading...

موزیک باحال درخواستی

امیر عباس گلاب دوست دارم دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دوست دارم Amirabbas Golab - Doos Daram متن ترانه امیرعباس گلاب به نام دوس دارم کاش همه آدمای شهر حسمو میف

حسین بازدید : 29 یکشنبه 04 خرداد 1399

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب بنام دوست دارم

امیر عباس گلاب دوست دارم

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام دوست دارم

Amirabbas Golab - Doos Daram

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن ترانه امیرعباس گلاب به نام دوس دارم

کاش همه آدمای شهر
حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن
کاش تورو پیش خودم میدیدم
زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم
تورو با حسم روحم و عمرم و جونم
با رگ و قلبم و خونم دوست دارم
تورو با قلبم با تمام وجودم
یه جوری که نبودم دوست دارم
دوست دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی تو دلت
دوست دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوست دارم ببینمت
همین حالا همین دقیقه
دوست دارم یه شبه دیگم
تموم شهرو با تو بچرخم
دوست دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی تو دلت
دوست دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوست دارم ببینمت
همین حالا همین دقیقه
دوست دارم یه شبه دیگم
تموم شهرو با تو بچرخم

منبع ناجی موزیک







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو