loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ احسان خواجه امیری با نام نوش دارو   مست و بی جان ای دیوانه خوابت برده در میخانه ای دیوانه… بزن و برقص و بنوش دلِ منه بی عقل و هوش غم تو مگر کم شود از دوش

حسین بازدید : 21 سه شنبه 06 خرداد 1399

متن آهنگ احسان خواجه امیری با نام نوش دارو

 

مست و بی جان ای دیوانه
خوابت برده در میخانه
ای دیوانه…
بزن و برقص و بنوش
دلِ منه بی عقل و هوش
غم تو مگر کم شود از دوش
نفس منو جان من غم خوش پنهان من
تو همه درمان من ای من ای یار ای عشق


آن دم خوش سحر آنکه میزند به در
کاش خودِ خودِ تو باشی
از شـراب در بدن آه چه میرسد به من
کاش خودِ خودِ تو باشی
کاش خودِ خودِ تو باشی
بزن و برقص و بنوش
دلِ منه بی عقل و هوش
غم تو مگر کم شود از دوش
نفس منو جان من غم خوش پنهان من
تو همه درمان من ای من
بزن و برقص و بنوش
دلِ منه بی عقل و هوش
غم تو مگر کم شود از دوش
نفس منو جان من غم خوش پنهان من
تو همه درمان من ای من ای یار ای عشق







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو