loading...

موزیک باحال درخواستی

تو میری اما این منم که میمیرم تحملش سخته چشامو میگیرم به هر کجا میری برو خدا یارت حرفی نمونده جز خدا نگهدارت ببین چه دنیایی برام درست کردی خوشبحال اون که حرفشو گوش کردی برو که من فقط برات یه آرز

حسین بازدید : 33 شنبه 14 تیر 1399

تو میری اما این منم که میمیرم

تحملش سخته چشامو میگیرم

به هر کجا میری برو خدا یارت

حرفی نمونده جز خدا نگهدارت

ببین چه دنیایی برام درست کردی

خوشبحال اون که حرفشو گوش کردی

برو که من فقط برات یه آرزو کردم

خدام اگه کمک کنه من از تو برگردم

یه روز قسم خوردی بالو پرم باشی

تو سختی این راه همسفرم تو باشی

با خوب و بد ساختم زندگیمو باخت

خودم رو تو چاه عشق تو انداختم

دانلود آهنگ تو میری اما این منم که میمیرم از علی اسحاقیان

شکست پرو بالم خراب احوالم

در به دری سهم روز و مه و سالم

برو که من فقط برات یه آرزو کردم

خدام اگه کمک کنه من از تو برگردم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو