loading...

موزیک باحال درخواستی

دست رو دلم نزارین این دل خسته خونه خسته از این روزگار خسته از این زمونه از همه ناامیدم از همه جا فراری دل شده روسا برام نموند اعتباری خسته ی سرنوشتم دل شده سیلاب خون بی کسو تنها شدم گم شده ی بی ن

حسین بازدید : 57 شنبه 14 تیر 1399

دست رو دلم نزارین این دل خسته خونه

خسته از این روزگار خسته از این زمونه

از همه ناامیدم از همه جا فراری

دل شده روسا برام نموند اعتباری

خسته ی سرنوشتم دل شده سیلاب خون

بی کسو تنها شدم گم شده ی بی نشون

چه بی وفایی فلک من گله دارم از تو

پر شده از شکایت این دل زارم از تو

هیچکی خبر نداره عمریه زندونیم

دانلود آهنگ خسته ی سرنوشتم (دل شده سیلاب خون) از علی رزاقی

گوشه کنار سلول غم شده مهمونیم

به جرم مردونگی حبس ابد بریدن

برای من مجازات حکم اشد بریدن

برای من مجازات حکم اشد بریدن

خسته ی سرنوشتم دل شده سیلاب خون

بی کسو تنها شدم گم شده ی بی نشون

چه بی وفایی فلک من گله دارم از تو

پر شده از شکایت این دل زارم از تو

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو