loading...

موزیک باحال درخواستی

فلک بر سرنوشت من قلم زد چه روزای خوشی داشتم بهم زد الهی ای فلک چرخت نگرده که چرخت آرزوهامو بهم زد که چرخت آرزوهامو بهم زد فلک تیرم نزن بالم شکسته غبار بی کسی بر من نشسته دگر تیری نزن بالی ندارم

حسین بازدید : 97 شنبه 28 تیر 1399

فلک بر سرنوشت من قلم زد

چه روزای خوشی داشتم بهم زد

الهی ای فلک چرخت نگرده

که چرخت آرزوهامو بهم زد

که چرخت آرزوهامو بهم زد

فلک تیرم نزن بالم شکسته

غبار بی کسی بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

وجودم از غم دنیا گسسته

وجودم از غم دنیا گسسته

فلک دردی نشسته در وجودم

تا ابد از فراغش من میسوزم

تو ای دنیا چرا رسمت چنینه

دانلود آهنگ فلک بر سرنوشت من قلم زد از اکبر پیکار و مهدی زرینی

سزای دل به تو دادن همینه

فلک تیرم نزن بالم شکسته

غبار بی کسی بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

وجودم از غم دنیا گسسته

وجودم از غم دنیا گسسته

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو