loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ کافیه ندیم Lyrics Music Nadim Kafiye   ترانه و شعر آهنگ کافیه ندیم لج کردم با خودم دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای خدا تاوانه چی رو پس میدم تصمیمشو گرفت داغ بودم نفهمیدم وقتی که

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 04 دی 1399

متن آهنگ کافیه ندیم

Lyrics Music Nadim Kafiye

متن آهنگ کافیه ندیم

 

ترانه و شعر آهنگ کافیه ندیم

لج کردم با خودم دارم عشقو از دست میدم
رد دادم ای خدا تاوانه چی رو پس میدم

تصمیمشو گرفت داغ بودم نفهمیدم
وقتی که میرفت از تعجب میخندیدم

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این دلم نگذر نرو همین که باشی کافیه
تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

تکست آهنگ کافیه ندیم

حال و هوایه این خونه بعد تو داغونه
تا تو رفتی گفتم ای خدا جدایی یه قانونه

دلم گرفت بغضم شکست داروم شده تنهایی
حبسه اونم که رفت درا رو بست من موندم و یه قابه عکس

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این دلم نگذر نرو همین که باشی کافیه
تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم
به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این دلم نگذر نرو همین که باشی کافیه
تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو