loading...

موزیک باحال درخواستی

كلیپ ( آهنگ ) بسیار زیبا و غمگین كه حكایت از جدایی داره پیشنهاد میكنم حتما دانلودش كنید متن آهنگ کلیپ فراموش شده ها فراموشكاران را نمی بخشند تنها هستم .. از شب تنها تر تنها هستم بی موقع… رفتند ی

حسین بازدید : 0 جمعه 15 اسفند 1399

كلیپ ( آهنگ ) بسیار زیبا و غمگین كه حكایت از جدایی داره

پیشنهاد میكنم حتما دانلودش كنید

متن آهنگ کلیپ

فراموش شده ها فراموشكاران را نمی بخشند

تنها هستم .. از شب تنها تر

تنها هستم بی موقع…

رفتند یكی یكی..

کلیپ غمگین ترکی تنها هستم

درون وجودت درد میشود این اخرین نگاهم به توست

اسمت رو گذاشتم بدكاره بذار همیشه اینطور بمونه

این آخرین حرفم به تو

از خدات جواب بگیری..

کلیپ غمگین ترکی تنها هستم

.تنهایی مخصوص خداوند است در حد من نیست

پیش این و اون برم.. چه كسی به جای من گریه میكند؟..

چه كسی میسوزد چه كسی..؟..







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو