loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحیعشق من نمون تو این صحراای برادر چشای خیسم ببینمی ترسه خواهرت ز خاک این زمینچه کار کنم که خاک این زمین  زغممی خواد من و تو رو جدا کنه ز همبگو که این زمین کجاست حسینکه خاک اون پر از بلاست

حسین بازدید : 85 سه شنبه 02 آبان 1396



متن مداحی
عشق من نمون تو این صحرا
ای برادر چشای خیسم ببین
می ترسه خواهرت ز خاک این زمین
چه کار کنم که خاک این زمین  زغم
می خواد من و تو رو جدا کنه ز هم
بگو که این زمین کجاست حسین
که خاک اون پر از بلاست حسین
تورو به جون مادرم نگو ، که اینجا کربلاست
عشق من نمون تو این صحرا
 


این زمزمه , میون قلب مضظره
گمون کنم که این روزای آخره
اخه اینا که اومدن به کربلا
تو دستاشون سنان و تیر و خنجره
رو قلب من * شراره میزارن ، کسایی که * سه شعبه تیر دارن
نمی دونم آخه برای چی
محو طفل شیر خوارند

منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو