loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ ته کشیده انتظار بی نهایت بیقرار,    دانلود اهنگ رضا صادقی مهربونم بمون تو بدی این زمون,    دانلود آهنگ واسه حرمتی که هست از خودم چشم میپوش

حسین بازدید : 59 یکشنبه 13 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ ته کشیده انتظار بی نهایت بیقرار
,    دانلود اهنگ رضا صادقی مهربونم بمون تو بدی این زمون
,    دانلود آهنگ واسه حرمتی که هست از خودم چشم میپوشم
,    دانلود اهنگ رضا صادقی واسه حرمتی که هست
,    رضا صادقی پیرهن مشکی
,    دانلود اهنگ رضا صادقی اونکه همه خیالمه

,   

 

 

متن آهنگ رضا صادقی با نام فال

 

اون که همه خیالمه نشونه خوبه فالمه
کاری کرده با دلم تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار بی نهایت بی قرار
منو تا کجا کشونده رسم تلخه روزگار
واسه حرمتی که هست از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره
خوبه من باش بمون همه دنیای من
سایه‌ات رو کم نکن از دله تنهای من
مهربونم بمون تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون


پشته این آرامش اسمه تو پنهونه
غیر تو هیچ حسی دلو نمی لرزونه
فرصت دوری نیست وقت موندن دیره
همه فکرم بی هوا به سمته چشمات میره
واسه حرمتی که هست از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره
خوبه من باش بمون همه دنیای من
سایه‌ات رو کم نکن از دله تنهای من
مهربونم بمون تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

 

https://naslemusic.com

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ ته کشیده انتظار بی نهایت بیقرار دانلود اهنگ رضا صادقی مهربونم بمون تو بدی این زمون دانلود آهنگ واسه حرمتی که هست از خودم چشم میپوشم دانلود اهنگ رضا صادقی واسه حرمتی که هست رضا صادقی پیرهن مشکی دانلود اهنگ رضا صادقی اونکه همه خیالمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو