loading...

موزیک باحال درخواستی

دو روز دنیا برام قفس تر از قفسه بهم نفس برسون هوام دوباره پسه هوامو داشته باش میگن تو مومنی و دم مسیحاییت نفس تر از نفسه همیشه میلنگه یجای زندگیم الهی من بمیرم برای زندگیم همیشه میلنگه یجای زندگ

حسین بازدید : 61 یکشنبه 21 بهمن 1397

دو روز دنیا برام قفس تر از قفسه

بهم نفس برسون هوام دوباره پسه

هوامو داشته باش میگن تو مومنی و

دم مسیحاییت نفس تر از نفسه

همیشه میلنگه یجای زندگیم

الهی من بمیرم برای زندگیم

همیشه میلنگه یجای زندگیم

nicmusic.net/1396/05/havam-dobare-pase/

الهی من بمیرم برای زندگیم

♫♫♫

من که یادم رفته چی دردمه چی دوامه

برام مهمم نیست کی نیستش و کی باهامه

همیشه میلنگه یجای زندگیم

یه مرگ تازه میخوام بجای زندگیم

نزار که کشته ی این زهر گزنده بشم

میخوام تو این بازی یبار برنده بشم

همیشه میلنگه یجای زندگیم

الهی من بمیرم برای زندگیم

همیشه میلنگه یجای زندگیم

الهی من بمیرم برای زندگیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو