loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان ,Download Music,متن آهنگ ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آر

حسین بازدید : 83 جمعه 10 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان ,Download Music,متن آهنگ ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان,کد آهنگ پیشواز همراه اول ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان ,دانلود آهنگ جدید ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان,دانلود آهنگ ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود
آخر روزای خوبمون،که گریه زاری بود
روزهای بد میرنو روزهای بدتر میان
از دل غم زده ی من نمیدونم چی میخواد

روزگارچرخیدو من اسیر درمان شدم
توی بدبیاریام راهی زندان شدم
خلاصه ای روزگار،خنجرتو به ما زدی
ولی من با این غزل
میگم که اشتباه زدی

 

حالا اشک خون به چش اینو واست میخونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ بخت از آرش دلفان

♫♫♫♫♫♫

ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود
آخر روزای خوبمون،که گریه زاری بود
روزهای بد میرنو روزهای بدتر میان
از دل غم زده ی من نمیدونم چی میخواد

روزگارچرخیدو من اسیر درمان شدم
توی بدبیاریام راهی زندان شدم
خلاصه ای روزگار،خنجرتو به ما زدی
ولی من با این غزل
میگم که اشتباه زدی
حالا اشک خون به چش اینو واست میخونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم

 

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان Download Music متن آهنگ ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان دانلود آهنگ متن آهنگ ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان کد آهنگ پیشواز همراه اول ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان دانلود آهنگ ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو