loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ ای کاش بابک جهانبخشای کاشمن هوشو حواسم پی چشماشهای کاش که عاشق نشده باشهای کاش بدون خیلی می خوامشاز وقتی که رفته رفته آرامشعشقش واسه من بدجوری حساسهمیترسم از اینکه منو نشناسهدست خودمم نیست دلم گی

حسین بازدید : 47 جمعه 14 تیر 1398

آهنگ ای کاش بابک جهانبخش

ای کاش
من هوشو حواسم پی چشماشه
ای کاش که عاشق نشده باشه
ای کاش بدون خیلی می خوامش
از وقتی که رفته رفته آرامش
عشقش واسه من بدجوری حساسه
میترسم از اینکه منو نشناسه
دست خودمم نیست دلم گیره
با دیدن عکسش نفسم میره
نمی خوام تنهاشم عاشق چشماشم
هرجا که باشه دلم می خواد کنارش باشم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم


شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم

آرامش چشماشو نشونم داد
شیرینیه خنده هاش تکونم داد
از وقتی که چشماشو نشون داده
بدجوری توی قلب من افتاده
عکس یادگاریش روی این میزه
این عکس برام خاطره انگیزه
شاید نمیدونه عاشقم کرده
ای کاش یه بار دیگه برگردهنمی خوام تنهاشم عاشق چشماشم
هرجا که باشه دلم می خواد کنارش باشم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم

نمی خوام تنهاشم عاشق چشماشم
هرجا که باشه دلم می خواد کنارش باشم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم







برچسب ها شعر اهنگ ای کاش بابک جهانبخش دانلود آهنگ ای کاش بابک جهانبخش متن ترانه ای کاش بابک جهانبخش متن آهنگ متن آهنگ ای کاش بابک جهانبخش کد آهنگ پیشواز ای کاش بابک جهانبخش همراه اول ای کاش بابک جهانبخش تکست آهنگ کد آهنگ پیشواز ای کاش بابک جهانبخش ایرانسل تکست اهنگ ای کاش بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو