loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ الهه ناز فرزینباز ای الهه ناز با دل من بسازکین غم جانگداز برود ز برمگر دل من نیاسود از گناه تو بودبیا تا ز سر گنهت گذرمباز می کنم دست یاری به سویت درازبیا تا غم خود را با راز و نیاز ز خاطر ببرمگر

حسین بازدید : 215 جمعه 15 آذر 1398

آهنگ الهه ناز فرزین

باز ای الهه ناز با دل من بساز
کین غم جانگداز برود ز برم
گر دل من نیاسود از گناه تو بود
بیا تا ز سر گنهت گذرم


باز می کنم دست یاری به سویت دراز
بیا تا غم خود را با راز و نیاز ز خاطر ببرم
گر نکند تیر خشمت دلم را هدف
بخدا همچون مرغ پر شور و شعف بسویت بپرم


آنکه او به غمت دلبندد چون من کیست؟
ناز تو بیش از این بهر چیست؟
تو الهه نازی در بزمم بنشین
من تو را وفادارم بیا که جز این نباشد هنرم
این همه بی وفایی ندارد ثمر
به خدا اگر از من نگیری خبر نیابی اثرم







برچسب ها دانلود آهنگ الهه ناز فرزین کد پیشواز الهه ناز فرزین ایرانسل دانلود آهنگ بی کلام الهه ناز فرزین دانلود آهنگ جدید الهه ناز فرزین لینک مستقیم کد پیشواز الهه ناز فرزین همراه اول دانلود ریمیکس الهه ناز فرزین دانلود آهنگ الهه ناز فرزین با کیفیت 320 متن آهنگ الهه ناز فرزین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو