loading...

موزیک باحال درخواستی

قسم نخور به جونم كه بی قسم میدونم نور ستاره ی تو رفته از آسمونم چشام اشکی نداره به پای تو بباره یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره نگینی بودی بر انگشتر من امیدی در دل عاشق تر من

حسین بازدید : 63 شنبه 17 اسفند 1398

قسم نخور به جونم كه بی قسم میدونم

نور ستاره ی تو رفته از آسمونم

چشام اشکی نداره به پای تو بباره

یه قلب پاره پاره قسم خوردن نداره

نگینی بودی بر انگشتر من

امیدی در دل عاشق تر من

 

تو كه آتش زدی بر هستی من

به باد دادی چرا خاكستر من

تو كه با قلب عاشق می پریدی

شكستی پس چرا بال و پر من

چرا میخوای قسم های دروغین

بشه یكباره دیگه باور من

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ تاجیکی قسم نخور به جونم دانلود آهنگ صوتی قسم نخور به جونم از نگاره دانلود آهنگ قسم نخور به جونم از نگاره mp3 دانلود اهنگ قسم نخور به جونم از خواننده زن تاجیک دانلود آهنگ قسم نخور به جونم از خواننده افغانی دانلودآهنگ قسم نخور به جونم از نگار دانلود آهنگ قسم نخور به جونم از خواننده زن دانلود آهنگ قسم نخور به جونم با صدای نگاره دانلود آهنگ قسم نخور از نگاره دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو