loading...

موزیک باحال درخواستی

    ماهِ مشرقم؛ من با تو عاشقم من ●♪♫تو، تو، تو… با تو… ●♪♫رقصِ آتیشم، شعله می کشم من ●♪♫تو، تو، تو… با تو… ●♪♫آرزوی من با تو بودنه؛ روزِ مر

حسین بازدید : 76 جمعه 24 آبان 1398

 

 

ماهِ مشرقم؛ من با تو عاشقم من ●♪♫
تو، تو، تو… با تو… ●♪♫
رقصِ آتیشم، شعله می کشم من ●♪♫
تو، تو، تو… با تو… ●♪♫
آرزوی من با تو بودنه؛ روزِ مرگ من بی تو بودنه ●♪♫
من عاشقتر از پیشم؛ دارم عاشقترم میشم ●♪♫
با تو چون شقایق ها؛ شراره ی آتیشم! ●♪♫
من عاشقترم از تو؛ دیوونه ترم از تو! ●♪♫
اگه مجنونِ مجنونی؛ من مجنونترم از تو! ●♪♫
منو در بوسه غرقم کن؛ نمی خوام عشقِ پنهونی ●♪♫
برقصیم زیرِ این بارون، در این دریای طوفانی ●♪♫

https://music-fa.com/download-song/12395/

 

من بی تو نمی رقصم؛ من بی تو نمی خونم… ●♪♫
نباشی در کنارِ من؛ من زنده نمی مونم! ●♪♫
عاشقت منم… عاشقم تویی، تو… ●♪♫
تو، تو، تو… با تو… ●♪♫


با تو هم قسم؛ ای همه کسم ●♪♫
تو، تو، تو… با تو… ●♪♫
آرزوی من با تو بودنه؛ روزِ مرگ من بی تو بودنه ●♪♫
من عاشقتر از پیشم؛ دارم عاشقترم میشم ●♪♫
با تو چون شقایق ها؛ شراره ی آتیشم! ●♪♫
من عاشقترم از تو؛ دیوونه ترم از تو! ●♪♫
اگه مجنونِ مجنونی؛ من مجنونترم از تو! ●♪♫
منو در بوسه غرقم کن؛ نمی خوام عشقِ پنهونی ●♪♫
برقصیم زیرِ این بارون، در این دریای طوفانی ●♪♫
من بی تو نمی رقصم؛ من بی تو نمی خونم… ●♪♫
من عاشقتر از پیشم؛ دارم عاشقترم میشم ●♪♫
با تو چون شقایق ها؛ شراره ی آتیشم! ●♪♫
من عاشقترم از تو؛ دیوونه ترم از تو! ●♪♫
اگه مجنونِ مجنونی؛ من مجنونترم از تو! ●♪♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ من عاشقتر از پیشم خارجی دانلود آهنگ صوتی من عاشقتر از پیشم خارجی دانلود ورژن اسپانیایی اهنگ من عاشقتر از پیشم دانلود آهنگ من عاشقتر از پیشم به زبان اسپانیایی دانلود آهنگ صوتی من عاشقتر از پیشم مدرن تاکینگ دانلود موزیک ویدیو من عاشقتر از پیشم السید دانلود آهنگ من عاشقتر از پیشم هلن دانلود اهنگ هلن بنام من عاشقتر از پیشم دانلود آهنگ من عاشقتر از پیشم دارم عاشقترم میشم 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو